wyszukiwanie zaawansowane
Koszyk Twój koszyk jest pusty ...
Strona główna » Tonery Brother, Tusze Brother » Tonery zamienniki » TN1030 BLACK Samsung Asarto zamiennik toner Samsung DCP-1510E, DCP-1512E, HL-1110E, HL-1112E, MFC-1810E
Kontakt
  • NIP: 894-124-27-68

  • E-mail:biuro@printland.pl
  • Telefon71 790 43 77
    71 351 89 21
    500 082 983
  • Fax71 790 43 77
  • Gadu Gadu48557689
    174281
  • Godziny działania sklepuPN - PT 9.00 - 17.00
Producenci
TN1030  BLACK Samsung Asarto zamiennik toner Samsung DCP-1510E, DCP-1512E, HL-1110E, HL-1112E, MFC-1810E

TN1030 BLACK Samsung Asarto zamiennik toner Samsung DCP-1510E, DCP-1512E, HL-1110E, HL-1112E, MFC-1810E

Dostępność: Dostępność - 1-2 dni

Czas wysyłki: 48 godzin

Kod producenta: AS-LB1030N

Stan produktu: Nowy

Gwarancja: Dożywotnia gwarancja producenta!

Cena: 95,00 zł

Ilość: szt.
Dodaj do koszyka

dodaj do schowka

  • Opis produktu
  • Recenzje produktu (0)

TN-1030  Asarto TN1030 zamiennik toner Samsung TN1030

Do drukarek Samsung DCP-1510E, DCP-1512E, HL-1110E, HL-1112E, MFC-1810E

Black (czarny)

Wydajność:  1 000 Stron przy 5% pokryciu.
 

Warunki GWARANCJI produktów ASARTO

Tusze i tonery Asarto objęte są DOŻYWOTNIĄ gwarancją, natomiast taśmy do drukarek igłowych 24-miesięczną.

Stosowanie produktów Asarto nie narusza gwarancji prawnych producentów drukarek.

Gwarancja powyższa obowiązuje przy zachowaniu odpowiednich warunków użytkowania zgodnych z instrukcją obsługi urządzenia oraz warunków przechowywania, opisanych na opakowaniu produktu.

Możesz też skorzystać z opcji wymiany wadliwego produktu w punkcie sprzedaży.
W tym celu skontaktuj się najpierw ze sprzedawcą, a potem udaj się z paragonem lub fakturą zakupu oraz wadliwym produktem do punktu sprzedaży, w którym dokonałeś zakupu produktu Asarto. Po weryfikacji przez sprzedawcę zostanie dokonana wymiana na produkt nowy i sprawny.

Wymianie nie podlega:
• produkt zużyty,
• produkt uszkodzony przez użytkownika,
• produkt noszący ślady ingerencji.

Producent nie bierze odpowiedzialności za:
• uszkodzenia mechaniczne (w tym usuwanie znaków identyfikacyjnych umieszczonych bezpośrednio na wkładzie) powstałe z winy użytkownika lub niezależnych czynników zewnętrznych
• produkty z wyczerpanym czynnikiem drukującym (tusz, toner).

Proces reklamacji odbywa się między klientem końcowym a dystrybutorem.

Zapewniamy  naprawę lub wymianę urządzenia na własny koszt*, jeżeli jego uszkodzenie zostanie spowodowane bezpośrednio przez użycie produktu Asarto .

Powstanie takiego uszkodzenia lub wadliwy produkt należy zgłosić pod numerem infolinii 801 500 907 lub na: serwis@asarto.pl .
* o wyborze sposobu rozpatrzenia reklamacji decyduje Dystrybutor

Nikt jeszcze nie napisał recenzji do tego produktu. Bądź pierwszy i napisz recenzję.

Tylko zarejestrowani klienci mogą pisać recenzje do produktów. Jeżeli posiadasz konto w naszym sklepie zaloguj się na nie, jeżeli nie załóż bezpłatne konto i napisz recenzję.

Oprogramowanie sklepu shopGold.pl