Strona główna » Gwarancja i serwis
Kontakt
  • NIP: 894-124-27-68

  • E-mail:biuro@printland.pl
  • Telefon71 790 43 77
    71 351 89 21
    500 082 983
  • Fax71 790 43 77
  • Gadu Gadu48557689
    174281
  • Godziny działania sklepuPN - PT 9.00 - 17.00
Producenci

Gwarancja i serwis

Okres gwarancji Printé


Produkty marki Printé są objęte dożywotnią gwarancją od daty produkcji.

Gwarantujemy prawidłowe działanie produktów przez cały okres ich eksploatacji, aż do całkowitego wyczerpania materiału barwiącego, bez względu na ich wiek.

Na naszych produktach nie ma więc daty określającej okres przydatności.

Reklamacje należy zgłaszać w punkcie zakupu.

Gwarancja na urządzenia drukujące

W przypadku problemów z drukarką, których bezpośrednią przyczyną było zastosowanie produktu marki Printé urządzenie jest bezpłatnie naprawiane lub wymieniane na nowe.

Warunkiem naprawy lub wymiany jest wcześniejsze zgłoszenie tego faktu do serwisu Black Point S.A. poprzez e-mail: biuro@blackpoint.pl, lub telefonicznie pod nr bezpłatnej infolinii: 800 166 054, tel. bezpośredni: 71 338 68 53.

Naprawy wykonywane w innych serwisach nie autoryzowane przez Black Point S.A. nie będą rekompensowane!


Dożywotnia Gwarancja produktów Black Point
 
Gwarancja na produkty marki Black Point jest dożywotnia, dlatego też na naszych produktach nie ma daty określającej termin przydatności.  
  
Zapewniamy niezawodność naszych produktów przez cały okres ich eksploatacji, tj. do momentu wyczerpania ładunku barwiącego (atramentu, toneru itd.). 
  
Stosowanie produktów Black Point nie narusza gwarancji prawnych producenta drukarki. Black Point zapewnia naprawę lub wymianę urządzenia na własny koszt, jeżeli jego uszkodzenie zostanie spowodowane bezpośrednio przez użycie produktu Black Point. 
   
W przypadku powstania takiego uszkodzenia należy skorzystać z pomocy serwisowej lub niezwłocznie zgłosić je pod numerem infolinii 800 166 054.
 
PROGRAM SERWISOWY "DOOR TO DOOR" WYMIANA PRODUKTU - Wymiana w domu – ("za trzy dni w domu")
  
Aby otrzymać nowy produkt Black Point do domu należy skorzystać z "POMOCY SERWISOWEJ" umieszczonej na stronie internetowej http://blackpoint.pl/gwarancja/
 
Krok po kroku:
1. Kliknij klawisz WYŚLIJ ZGŁOSZENIE
2. Kliknij pierwszą opcję FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY DOOR TO DOOR
ROZWIAZANIE DEDYKOWANE DLA KLIENTA KOŃCOWEGO/DOMOWEGO (TYLKO PRODUKTY MARKI BLACK POINT) .
3. Zaloguj się lub załóż konto
4. Kliknij klawisz
FORMULARZ ZGŁOSZENIA AWARYJNEGO
5. Kliknij klawisz DODAJ NOWE ZGŁOSZENIE
5. Kliknij klawisz DODAJ NOWE POZYCJE
4. Wypełnij wszystkie pola i kliknij klawisz ZAPISZ .
6. Kliknij klawisz
ZAKOŃCZ ZGŁOSZENIE

W ciągu 3 dni roboczych przesyłkę wraz z nowym sprawnym produktem dostarczy Państwu firma kurierska DHL. Wszelkie koszty pokryje firma Black Point S.A.. Prosimy pamiętać, aby oddać kurierowi DHL produkt, z którego nie jesteście Państwo zadowoleni. Po nadaniu przesyłki otrzymacie Państwo informację o numerze listu przewozowego.

Uwaga:
Przed otrzymaniem przesyłki od kuriera postępuj zgodnie z poniższym wytycznymi:
a) Zabezpiecz produkt uszkodzony na czas transportu (pudełko oryginalne BP lub inny karton)
b) Napisz w widocznym miejscu na opakowaniu nr swojego zgłoszenia
c) Przy dostawie przesyłki oddaj reklamowany produkt kurierowi.
Zgłoszenie zostanie potwierdzone także wiadomością mailową.
 
Serwis urządzeń - W PRZYPADKU USZKODZENIA DRUKARKI PRZEZ WKŁAD DRUKUJĄCY MARKI BLACK POINT
 
 Konsultacja telefoniczna
 Kontakt telefoniczny ze specjalistą ds. serwisu i ustalenie szczegółów dotyczących wysyłki
 uszkodzonej drukarki.
 Telefony do działu serwisu Black Point:
 
 - Infolinia 800 166 054
 - Bezpośredni kontakt z działem Serwisu tel. 71 338 68 53
 
Opis postępowania po konsultacji telefonicznej:
 
- Specjalista ds. serwisu wysyła kuriera firmy DHL, który odbiera uszkodzoną drukarkę wraz z wkładem drukującym.
- Naprawa drukarki w ciągu 14 dni roboczych.
- Naprawa drukarki na gwarancji w ciągu 20 dni roboczych.
- Specjalista ds. serwisu wysyła sprawną drukarki wraz z nowym wkładem drukującym do klienta.
- W przypadku uszkodzenia drukarki, która jest na gwarancji klient jest zobowiązany do dostarczenia wraz z urządzeniem dowodu zakupu.
 
 
*jeżeli uszkodzenie drukarki nie będzie spowodowane wkładem drukującym Black Point, Klient zostanie poinformowany telefonicznie o dalszych działaniach i konsekwencjach 

Przejdź do strony głównej
Oprogramowanie sklepu shopGold.pl